".. بعد موسیقی مناسبی پخش می کردم . بیشتر پینک فلوید . مخصوصا قطعه ی سمت تاریک ماه . خوب که فضای مناسبی فراهم می شد مکاشفه ی یوجنا را باز می کردم و می خواندم:

می دانم اعمال تو را و مشقت و صبر تو را و این که متحملِ اشرار نمی توانی شد و آنانی را که خود رسولان می خوانند و نیستند آزمودی و ایشان را درغگو یافتی . اعمال و مسکن تو را می دانم که تختِ شیطان در آنجا است و اسم مرا محکم داری و ایمانِ مرا انکار ننمودی .. نه هم در ایامی که انطیباسِ شهید امینِ من در میانِ شما در جایی که شیطان ساکن است کشته شد . اعمال و محبت و خدمت و ایمان و صبر تو را می دانم و اینکه اعمالِ آخر تو بیش از اول است . و چون فرشته ی پنجم نواخت ستاره ای را دیدم که بر زمین افتاده بود و کلید چاه هاویه بدو داده شد . و چاه هاویه را گشاد و دودی چون دود تنوری عظیم از چاه بالا آمد و آفتاب و هوا از دود چاه تاریک گشت . و از میان دود ملخ ها به زمین بر آمدند و به آن ها قوتی چون قوت عقرب های زمین داده شد . و بدیشان گفته شد که ضرر نرسانند نه به گیاه زمین و نه به هیچ سبزی و نه به درختی بلکه به آن مردمانی که مُهر خدا را بر پیشانی ندارند . و در آن ایام مردم طلب موت خواهند کرد و آن را نخواهند یافت و تمنای موت خواهند داشت اما موت از ایشان خواهد گریخت . و عقابی را دیدم و شنیدم که در وسط اسمان می پرد و به آوازبلند می گوید وای وای وای بر ساکنان زمین . "

همنوایی شبانه ی ارکستر چوب ها - رضا قاسمی

 

+ دوست دارم یه روزی این مکاشفه ی یوحنا رو بخونم .شگفت انگیز به نظر می رسه. می گن توسط یوحنا مرید محبوب مسیح نوشته شده .

+ آلبوم سمتِ تاریکِ ماه یکی از پرفروش ترین آلبوم های تاریخ موسیقیه . که سال هزار و نهصد و هفتاد و سه منتشر شد . موضوع آلبوم شامل مشکلات. طمع. پیری و گذر زمان. جنون و بیماری روانی هست که موضوع آخر از حالات روانی سید برت بنیان گزار و عضو اصلی گروه الهام گرفته شده.